هفت سین قرآنی



هفت سین قرآنی - دقیقا هفت سلام در قرآن مجید

عید شما مبارک


تنها 7 آیه قرآن با کلمه " سلام " (دقیقا با خود کلمه " سلام " آغاز می شود  نه " وسلام " و ..... )شروع می شود که به هفت سین قرآنی معروف است ، می توان این هفت آیه را با زعفران بر روی یک ظرف چینی نوشته و سر سفره هفت سین قرار داد . پس از تحویل سال آن  ظرف را با آب شسته و با آب آن شربت درست کرده و مقداری از آن را برای تبرک خانه و شفای چسمی و روحی میل فرمایید . التماس دعا 
1-سوره رعد آیه 24 : سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار
2-سوره یس آیه 79 : سلام قولا من رب الرحیم
3-سوره صافات آیه 79 : سلام علی نوح فی العالمین 
4- سوره صافات آیه 109 : سلام علی ابراهیم
5-سوره صافات آیه 120 : سلام علی موسی و هارون
6-سوره صافات آیه 130 : سلام علی آل یاسین
7-سوره قدر آیه 5 : سلام هی حتی مطلع الفجر

 

دعا برای حاجت


سلام بچه ها من هروقت این کارو هروقت انجام دادم امکان نداشت جواب نگیرم این وقتی حاجتتون خیلی مهم بود انجام بدین اصلا هم سخت نیست:
تا هفت روز بعد از نماز صبح 100بار سوره ی توحیدو بخونید1. بدون اینکه بینش با کسی حرف بزنید و2. حتما بعد از نماز صبح و تو تاریکی باشه و 3.حتما حتما گریه کنید بعد حاجتتونو بخواید تا هفت روز تمام نشده حاجتتونو میگیرید امتحان کنید به دو دلیل امکان نداره حاجت نگیرید :
1-سوره ی توحید اسم اعظم داره و هرکی اسم اعظم خدارو بیاره هر کاری بخواد انجام میده 
2-نزدیک صبح هر کی دعا کنه فرشته ها هم در حقش دعا میکنن که دعاش مستجاب بشه و از خدا واسش استجابتو میخوان وچون فرشته ها پاکن دعاشون مستجاب میشه

ذکر یا الله یا رحمان جهت قبولی حاجت


ذکر یا الله یا رحمان جهت قبولی حاجت 

در کتاب هزار و یک ختم، ص 258 آمده است اگر مومنی در روز جمعه بعد از نماز عصر به هیچ وردی مشغول نشود و با حضور قلب رو به فبله بنشیند و این دو اسم مبارک (یا الله یا رحمان) را تکرار کند به طوری که آفتاب هنوز غروب نکرده باشد سر به سجده ببرد و حاجت خود را از خداوند بخواهد انشاالله حاجت او روا گردد.

دعای چهار فرشته

دعای چهار فرشته  



حضرت رسول خدا (ص) فرمود که هر کس این دعا   را در هر صبح و شام بخواند ، موکل فرماید حق تعالى به او ،چهار فرشــته که او را حفظ کنند از پیش رو ، از پشت سر ، از طرف راست و از طرف چپش و در امــان خــداوند عزّوجلّ باشد و اگر سعى کنند خلایق از جنّ و انس که ضرر به او برسانند ، نتوانند ؛ آن دعاء این است

 

ادامه مطلب ...

سوره ای که خواندنش در زندگی معجزه می‌کند

سوره حمد بر هیچ دردی خوانده نشد مگر اینکه دردش آرام می گیرد.
محسنی//
به گزارش گروه باشگاه شبانه، من شنیده ام یک سوره در قرآن هست که خواندنش در زندگی معجزه می کند. این کدام سوره است؟

شاید این سوال عده ای از دوستان باشد. بنابر این در این مقاله در مورد این موضوع کمی بحث خواهیم کرد.

قرآن سر تا سر دارای اعجاز در زندگی مادی و معنوی می باشد که اگر ما با معرفت تلاوت کنیم حتما اثرات آن را خواهیم دید. لذا در اثرات سوره های قرآن اثرات عجبیبی ذکر شده که هر کدام یک معجزه ای می باشند. اما در سوره های قرآن آنچه که خیلی اثرات معجزه آسایی از آن ذکر شده است سوره مبارکه حمد می باشد که در کمتر سوره ای یافت می شود.

«سوره حمد» نسخه‎ای است برای درمان همه آلام جسمی و روحی. و چون انسان «العیاذ بالله» بیمار شد، راحت‎ترین درمان و کم ‎هزینه‎ ترین درمان، خواندن سوره حمد است.

«صادق آل‎ عبا» فرمود: «چنان‎چه بر مرده‎ای 70 بار سوره حمد خواندید و زنده شد تعجب نکنید.» (اصول کافى)
 
ادامه مطلب ...